Kod mobitela

Rasprava o PIC mikrokontrolerima, PIC projekti i drugo vezano za PIC-eve...

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax

Soltek
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 31
Joined: 26-03-2007, 12:47

Kod mobitela

Post by Soltek »

Ovako gospodo, cisti sam amater i kao takvog me smatrajte;dakle, pišite sve što god smatrate da bi o tome trebali napisati i na nacin da najlakše shvatim...
Imam jedan problem, radim na projektu slicnom kao SMS Alarm na ovom sajtu jedino što koristim pic16f876a, lcd i umjesto senzora se spajam na modem. Imam VELIKI problem jer sam slab programer, ali to polako riješavam. Sada me kopka gdje i kak naci kod za mobitel da bi mi se uspostavila serijska komunikacija izmedju moba i pic-a??
Znam da to vjerojatno negdje na netu postoji pa bi Vas lijepo zamolil da mi kažete gdje i kak taj kod iskoristiti??!
Hvala!!!
Soltek
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 31
Joined: 26-03-2007, 12:47

Post by Soltek »

Hajde ljudi...dajte mi bar neki savjet...
konya
Penjem se :)
Penjem se :)
Posts: 96
Joined: 19-02-2007, 19:55
Location: Hrvatska

Post by konya »

Misliš na AT komande za siemens i ericcson?

http://www.elektronika.ba/tekstovi/?akc ... idtekst=22

Stavis komunikaciju na 9600,8,N,1 i s tim komandama radiš što god hoćeš....
Soltek
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 31
Joined: 26-03-2007, 12:47

Post by Soltek »

eee...to je ono pravo!!!
Samo me zanima jel ima možda nesto za Nokiu 3310...imam nju i ne treba mi pa bi ju htjel iskoristiti, samo kolko sam proucaval Nokie opcenito imaju dosta slozen protokol, pa...jel bi tko znal to objasniti onak...vise zdravo-seljacki pa da malo bolje skuzim...
konya
Penjem se :)
Penjem se :)
Posts: 96
Joined: 19-02-2007, 19:55
Location: Hrvatska

Post by konya »

Neznam kako ide kod nokije, ali sigurno ne kroz AT komande. Mozda ti jednostavnije uzet neki stari siemens C/M35...C55...,za djabe nego za...avati s Nokijom.
Soltek
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 31