ATB elektro motor

High voltage sekcija. Sve vezano za tehniku visokog napona.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax

Post Reply
amkos
Posts: 12
Joined: 26-02-2011, 18:44

ATB elektro motor

Post by amkos »

pozz,na poslu sam demontirao el.motor sa ventilacije,na njemu je propeler,slika pločice
http://www.oldschool-samp.com/slike/?v=1822199614.jpg
http://www.oldschool-samp.com/slike/ima ... 199614.jpg
nejasno mi je ovo S1 I S2,to su vjerovatno neki prekidači,ako bi ga koristio za kompresor ili cikular dali bi bilo dovoljno spojiti u zvijezdu preko grebenaste sklopke ili treba neki kontaktor,recimo ako bude odgovarao za kompresor onda bi išao bez rasteretnog ventila ali ako mora spojio bi kontaktor ili mehanicki bi rijesio da puše van dok se ne zaleti motor samo to je obaveza uvijek,
nano
Pravi forumaš
Pravi forumaš
Posts: 1630
Joined: 18-02-2011, 10:46
Location: Istra

Re: ATB elektro motor

Post by nano »

S1 je normalan nacin rada,normalno opterecnje i temperatura
S2 kratkotrajni nacin rad , u tvom slucaju motor smije raditi samo 120 min pri temperaturi 300 stepeni

Koristi zastitini prekidac za motore koji ima bimetalnu i kratkospojnu zastitu(onaj prekidac sa crvenom tipkom 0 i crnom 1) ili sklopku sa bimetalom i dvije tipke (start stop),tako si siguran da motor nece crknuti ako mu nestane jedna faza
“Imali smo mi i vecih problema, pa ih nismo rijesili.” -Grunf
amkos
Posts: 12
Joined: 26-02-2011, 18:44

Re: ATB elektro motor

Post by amkos »

ako sam dobro razumio,kupim motornu zastitu u kucistu i na nju spojim dovodni kabal i iz nje na motor,i netraba mi nista vise,jel dovoljna sklopka od 6-10 ampera,jel se na svakoj sklopki moze nastelati osjetljivost?
Post Reply