Generator električne energije

Projekti naših članova foruma koji su još uvijek u fazi izrade.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax

Post Reply
rayden785
Posts: 8
Joined: 30-06-2019, 08:16

Generator električne energije

Post by rayden785 »

Lijep pozdrav svima , novi sam član pa da predstavim svoju ideju i nekoliko pitanja za istu , pa ako bi mogli pomoći bio bi zahvalan.

Kao što naslov kaže radi se o generatoru električne energije.

generator će sadržavati sledeće komponente:

Motor ,dvo taktni 49 cc 2.63 kW ( pokušavam izvući minimum 2kW iskoristive energije za kuću a ostatak se gubi u prenosu itd.)
Izvor metana će biti spojen direktno gdje je bio filter a između karburatora i izvora metana stavit ću ventil i T element sa kojima ću regulirati ususavanje zraka
Dva alternatora po 100 ampera na 12 volti odnosno 14 volti i 80 ampera.

Dva Grid tie invertera po 1000 vati . ( preporučena ulazna snaga je 1250 vati da bi inverter radio "neometano" )

Motor će biti pogonjen sa plinom ( metan) , koji će biti dobijen anaerobnom digestijom , dva alternatora će biti spojena sa motorom preko remenja a izlazi sa alternatora će biti spojeni na invertere tako što će svaki alernator imati svoj inverter .

Šta vi mislite o ovoj ideji i da li ima smisla da se to ovako uradi?
Da li bi vi nešto promijenili , oduzeli ili dodali?
Da li znate majstora za elektriku u Sarajevu koji bi mogao isjeći "višak" žica sa motora a ostaviti samo dugme za paljenje i bravicu i bateriju a ovo ostalo kao št su žice za svjetla , kočnice ,svirenu itd odstraniti.
Dali motor treba prepravljati kako bi radio na plin ili mogu na način gore opisan izvesti ovo , motor ima svoj rezervoar za dvotaktno ulje i miješa ga automatski?
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: Generator električne energije

Post by pedja089 »

Mislim da nece to tako raditi. Po meni moras imati akumulator vezan za alternator.
Sto zbog rada alternatora, sto zbog naglog ukljucivanja potrosaca.
Po meni ti majstor za to sto hoces ne treba. Bukvalno prati zice koje idu do potrosaca koje ne zelis. I iskljucuj jednu po jednu. I naravno posle svake uklonjene zice probaj jel motor radi.
Sto se tice motora i metana niko ti sa sigurnoscu ne moze reci dok ne probas. Ali cini mi se da ces paljenje morati pomerati...
Tu ostaje kao najveci problem regulacija gasa. U ovom slucaju nije bitan broj obryaja. Ali ti je bitan u smislu da se motor ne ugasi i da mogu alternatori raditi punom snagom.
Puno jednostavnije i jeftinije resenje je da prepravis agregat na benzin. Ali tu imas problem onda sto niso vezan za mrezu.
A sto se tice vezivanja za mrezu ne znam kako ces resiti to sa distribucijom.
rayden785
Posts: 8
Joined: 30-06-2019, 08:16

Re: Generator električne energije

Post by rayden785 »

Po meni moras imati akumulator vezan za alternator.
Skuter odnosno mašina ima bateriju i nju bi koristio za pobudu alternatora ( pobuda se desi i na 600 mA) a za punjenje iste koristio bi skuterov generator jer skuter sam od sebe ima oko 8 ampera i ta struja bi mi služila kao napajanje za alternator.
Po meni ti majstor za to sto hoces ne treba. Bukvalno prati zice koje idu do potrosaca koje ne zelis. I iskljucuj jednu po jednu. I naravno posle svake uklonjene zice probaj jel motor radi.
Imam mnogo drugog posla oko cijelog projekta tako da bi bilo super da to majstor uradi jer ipak je on majstor a ja mađijam i pravim prototip. Ali ako dođe do toga sam ću riješiti.
Sto se tice motora i metana niko ti sa sigurnoscu ne moze reci dok ne probas

Po internetu sam gledao i ljudi pogone dvotaktne benzin motore sa svime i svačime ( metan , drvni gas , biljno ulje :ohno: tako da znam da može , ali da se motor " prepravi" da ne gubi na efikasnosti previše.

Kao što rekoste možda će trebati pomijerati paljenje , kako to da uradim??? je li teško ili bi bilo bolje da majstor to uradi?
Puno jednostavnije i jeftinije resenje je da prepravis agregat na benzin. Ali tu imas problem onda sto niso vezan za mrezu.
Mora biti vezan za mrežu.
A sto se tice vezivanja za mrezu ne znam kako ces resiti to sa distribucijom.
Potrošači u mojoj kući konstantno "vuku" preko 2000 vati pa mislim da neće ni skontati jer neće pumpati struju nazad u mrežu. A ovaj generator bi radio najviše 2 do 3 sata tako da to trenutno nije puno kasnije će doći ugovor sa njima i promjena mjerila kako bi zadovoljilo standarde.
Tu ostaje kao najveci problem regulacija gasa. U ovom slucaju nije bitan broj obryaja. Ali ti je bitan u smislu da se motor ne ugasi i da mogu alternatori raditi punom snagom.
Ja sam mislio izvesti gas sajlu i zakačiti je na ručicu i podesim gas na recimo 2000 obrtaja sa remenicama 1:3 i imam 6000 obrtaja na alternatorima što je u većini slučajeva sasvim dovoljno da izvuče maksimum iz alternatora, jer jednom kad se inverter prikači na alternatore neće imati promjenjivo opterećenje neg će non stop biti 2000 watti ili blizu 2000 vati.
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: Generator električne energije

Post by pedja089 »

Teoretski sve sto si napisao moze da prodje.
Iako mislim da ces imati problem, sa standardnim reglerima i alternatorom bez prikljucenog akumulatora. A o inverteru da ne pricam. Jer ce na ulazu imati impulsni napon, a predvidjen da radi na jednosmerni.
Tako da tu po meni mora aku na svaki alternator.

Pomeranje paljenjada li mozes sam? Zavisi... Tamo gde su platine sigurno je dovoljno zakretanje cele ploce. A gde je neko pametnije paljenje moze biti da ne mozes zakretati plocu. Pa onda ni vecina majstora ne zna pomoci... Sve se moze uraditi... @Black sa foruma je pravio paljenje, tako da ga on moze podesavati kako mu volja.

Sta da kazem drugo sem sretno...
rayden785
Posts: 8
Joined: 30-06-2019, 08:16

Re: Generator električne energije

Post by rayden785 »

Jer ce na ulazu imati impulsni napon, a predvidjen da radi na jednosmerni.
Nerazumijem od kud mu na ulazu impulsni napon kad alternatori proizvde 12 v DC odnosno 14 V dc i pune bateriju u autu i daju struju za sve sto gori u autu .

Tamo gde su platine sigurno je dovoljno zakretanje cele ploce
Mašina je iz 2006 tako da vjerovatno je ovo lakše paljenje , kuda bi ja trebao tu ploču okrenuti naprijed nazad ljevo desno , i šta će uraditi zakretanje te ploče , paliti metan kasnije odnosno nabiti veću kompresiju pa onda zapaliti da ne lupam dalje xd.
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: Generator električne energije

Post by pedja089 »

Pogledaj malo kako radi alternator, i kako izgleda napon posle ispravljaca bez kondezatora. Jer u automobilu akumulator igra ulogu velikog kondezatora.
Evo link
http://www.bcae1.com/charging.htm
Pogotovo procitaj ovaj deo o upozorenju oko iskljucivanje alternatora sa akumulatora.
Uostalom ako ne verujes, probaj pa javi da gresim. Ali probaj da ti potrosac bude sijalica, inverter je preskup da ga spalis za probu.
User avatar
tandrkalo
Pravo uznapredovao :)
Pravo uznapredovao :)
Posts: 336
Joined: 18-01-2013, 00:06
Location: Srbobran
Contact:

Re: Generator električne energije

Post by tandrkalo »

A da ti to batalis odmah?
Levo, desno, napred, nazad???
Nije to bas tako jednostavno..
Akumulatori moraju obavezno biti na inverteru, benzinski motori nisu bas stabilni u radu pri naglom opterecenju, pa treba aku da to proguta.
Inverteri ongrid nisu tako jeftini, pa vidi da li se to isplati za samo 2 kw na 3 sata dnevno.
I taj gas iz digestije je dosta agresivan, a dvotaktni motori moraju imati i podmazivanje.
Radio sam na dosta elektrana sa gasom dobijenih iz digestije, ali mnogo kW.
I nije stvarno nimalo jednostavno...
Mozda bolje neka off grid varijanta pa kontaktori da preklapaju sa mreze i obratno...
rayden785
Posts: 8
Joined: 30-06-2019, 08:16

Re: Generator električne energije

Post by rayden785 »

A da ti to batalis odmah?
Nista da batalim prototip se mora napraviti u svrhu testiranja proizvodnje gasa i iskoristivosti istog u svrhu proizvodnje elektricne neregije.
dvotaktni motori moraju imati i podmazivanje.
Motor i ima svoje podmazivanje iz odvojenog rezervoara za ulje koje pmocu cjevcica ide u karburator i direktno u motor tako da nemoram ja mijesati ulje sa gorivom ( gasom ) sto bi bilo nemoguce.

pedja089 hvala na linku procitao sam i sacuvao link za ubuduce.

A nije mi problem ubaciti dvije baterije i prikaciti na alternatore .
znaci ako ubacim batrerije nije mi bitno koje su nepravilnosti u naponu alternatora je ce baterija biti stabilizator za napon ali kao sto sam rekao alternator je predvidjen da radi na naponu od 10.8 do 30 volti tako da predpostavljam da mu nebi smetalo to sto ce napon da varira bitno je da ne padne ispod 10.8 volti i ne digne se preko 30 volti ali i u tom slucaju inverter je zasticen i ima sigurnosni sistem koji gasi inverter u bilo kojem slucaju.

Isprobao sam inverter na dvije baterije jedna Li Po i druga obicna baterija iz auta i u oba slucaja kada je napon pao ispod 10.8 volti inverter se sam ugasi cim sam presao na drugu bateriju inverter se sam upalio i poceo pumpati struju u mrezu u periodu od 15 minuta ubacio sam u mrezu oko 100 vati izmjereno sa onim zidnim mjeracem sto ustekas u uticnicu pa ti on coita koliko ti neki potrosac vuce struje ampera volti i na kraju koliko vati ukupno .

A posto alternator daje onoliko struje koliko cijeli sistem zahtijeva odnosno ne daje vise nego sto je potrebno , da li kada spojim inverter na alternator preko baterije , da li to znaci da ce alternator davati tacno onoliko struje koliko inverter moze da izbaci u mrezu odnosno inverter je 1000 vati i radi na naponu od 10.8 do 30 volti tako da recimo da alternator daje max 13.5 volti napona znaci li to da ce alternator i ako je od 100 ampera davati samo 1000/13.5=74.04 ampera koliko je potrebno da bi se pumpao 1kw u mrezu ?

P.S. ovaj projekat je financiran od starane fondacije mozaik tako da novac nije moj i imam pozamasan iznos sredstava od njih u svrhu testiranja ove stvari , ali ipak meni kao osobi je bitno da se projekat realizuje za sto manje utrosenog novca.

Hvala vam na odgovorima i malo mi je jasnije sta trebam da radim .
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: Generator električne energije

Post by pedja089 »

rayden785 wrote: Motor i ima svoje podmazivanje iz odvojenog rezervoara za ulje koje pmocu cjevcica ide u karburator i direktno u motor tako da nemoram ja mijesati ulje sa gorivom ( gasom ) sto bi bilo nemoguce.
E sad samo prilicno da te razocaram. Prvo razocarenje je to sto ce ta tvoja cevcica koja najverovatnije ide preko uljne pumpe samo da napuni karburator sa uljem, i zacepi sve dizne, i tu staje prica. Motor ce pre zaribati jer nema podmazivanje. Podmazivanje dvotaktnih motora se vrsi ISKLJUCIVO I SAMO GORIVOM. Prema mom dosadasnjem znanju i saznanju. Drugi sistem nisam video.
E sad na starijim motorima je reseno tako sto odma pravis sam mesavinu 2% 5% itd...
Znaci gorivo rastvara ulje nosi ga kroz karburator i ulazi u prostor oko radilice, pa potom u cilindar. Tako da imas podmazivanje sa obe strane klipa.
U tvom slucaju sa cevcicom ulja u karburatoru, ulje i gorivo se mesaju u loncetu karburatora i dalje se podmazivanje obavlja na isti nacin.
Drugo razocarenje je sto je mesanje ulja i gasa moguce. Proguglaj zauljivace vazduha za pneumatske sisteme. Jer i cilindri(aktuatori generalno) ne vole da rade na suvo. Ima onih koji ne traze zauljen vazduh, ali to je druga prica. Ni oni ne rade na suvo.

Sto se tice napona sa alternatora mislim da moze da ide i preko 100V. A to sto se oslanjas na zastitu je isto ko da kazes ako pukne gom u kucu iskocice osigurac pa nece mi nista crci u kuci. A u praksi iskoce osiguraci fid, izgore kablovi sva elektronika po kuci a i komsiski uredjaji stradaju. Bez akumulatora ces imati nekoliko stotina paljenja i gasenja invertera u 1 sekundi, ako je zastita sposobna to da uradi. Tako da batali se corava posla... Pogotovo sto trosis tudje pare.
rayden785
Posts: 8
Joined: 30-06-2019, 08:16

Re: Generator električne energije

Post by rayden785 »

Prvo razocarenje je to sto ce ta tvoja cevcica koja najverovatnije ide preko uljne pumpe samo da napuni karburator sa uljem, i zacepi sve dizne, i tu staje prica. Motor ce pre zaribati jer nema podmazivanje.
Nisi u pravu prijatelju nikako , prvo ne ide cjevcica samo u karburator nego ima 4 cjevcice koje idu na blok motora jedna sa svake strane i plus jedna koja ide u karburator.
Prema mom dosadasnjem znanju i saznanju
Pa onda knjigu/tastaturu u ruke i citaj.
Drugo razocarenje je sto je mesanje ulja i gasa moguce
Ja sam iskljucivo mislio na mijesanje gasa i ulja na ovome mome dvotaktnom motoru bi bilo ne moguce .
Prema mom dosadasnjem znanju i saznanju
Pa onda knjigu/tastaturu u ruke i citaj. Ja mogu sa sigurnoscu reci da na ovaj nacin se moze podmazivati motor i svi dijelovi u njemu bez ikakvih problema jer su mehanizmi za usisavanje goriva i podmazivanje razdvojeni ali posto mi neces vjerovati i tvrdit ces da je ne moguce evo ti link od youtube videa gdje gospodin ne da podmazuje dvotaktni motor dok spaljuje gas unutra nego to radi na nacin da ulje ubacuje kroz cijevi od goriva . Ako ipak ne moze ovaj nacin podmazivanja koji sam ja rekao meni nije tesko prebaciti cjevcicu od ulja na usis goriva i podmazivati kao sto on podmazuje, ali opet kazem da ce podmazivanje raditi 100% u mome slucaju.

https://www.youtube.com/watch?v=fFl1XNVTwfI
Bez akumulatora ces imati nekoliko stotina paljenja i gasenja invertera u 1 sekundi, ako je zastita sposobna to da uradi. Tako da batali se corava posla.
Ne razumijem zasto bi se inverter palio i gasio toliko puta? pojasni ako nije problem? ali budi u pravu ovaj put ne kao sto velis za podmazivanje :D :wink: 8) .
Pogotovo sto trosis tudje pare.
Pare su tu da se trose 8) 8) :wink:

I za ubuduce ako moze bez komentara tipa batali se corava posla ili nece ti to uspjeti itd .

Ako moze pozitivni komentari i kostruktivne kritike to je uvijk dobro doslo jer mene nista drugo ne interesuje a i ne moze obezhrabriti.
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: Generator električne energije

Post by pedja089 »

Tebi sretno, a ja odo da ucim...
rayden785
Posts: 8
Joined: 30-06-2019, 08:16

Re: Generator električne energije

Post by rayden785 »

Tebi sretno, a ja odo da ucim...
Ajde zbogom.
LAF
Pravo sam se raspisao :)
Pravo sam se raspisao :)
Posts: 1237
Joined: 19-07-2011, 14:42
Location: Sarajevo

Re: Generator električne energije

Post by LAF »

@rayden785 koje si struke?
Motor 2,63kW ima na osovini radilice.
Remenski prenos ce "pojesti" dio snage. Alternator, ma kakav bio ne moze raditi bez sprege sa akumulatorom,
ne zbog rada nego zbog stabilnog napona na izlazu.
Inverteri, i sam si naveo da im treba minimalno 1250W na ulazu da bi imali 1kW na izlazu.-
To je sve nategnuto dimenzionisano.
Fabricki agregat, koji ima generator 23oV AC da bi dao 4,2kW ima snagu benzinskog motora 6,5kW.-
pOz
rayden785
Posts: 8
Joined: 30-06-2019, 08:16

Re: Generator električne energije

Post by rayden785 »

koje si struke?
Saobracajni tehnicar :ohno:
Remenski prenos ce "pojesti" dio snage.
Da razumijem da ce zbog prenosa izgubiti dio snage ali to je negdje gubitak oko 5% tako da 2.63-5%= ostane mi negdje 2.5 kw za pretvaranje u elektricnu energiju , sada nije mi bitno toliko da tocno izvucem dva kilovata zadovoljavajuce bi bilo i 1.7 kw elektricne energije. Ovo se radi u svrhu testiranja a naravno i da se nesto nauci u praksi.
Alternator, ma kakav bio ne moze raditi bez sprege sa akumulatorom,
ne zbog rada nego zbog stabilnog napona na izlazu.
Jasno mi je to i u pravu si ali da se uvjerim pitao sam prijatelja da prikopca svoj alternator na osciloskop pa da vidimo sta s edesaje sa akulumatorom na alternatoru i bez i napon je relativno linearan dok je akulumator prikacen na alternator i cim smo skinuli akulumator napon je poceo da odskace kada se alternator pali i gasi ali razliak je u nekoliko volti nije razlika nekoliko desetina volti.

Image

nece sliku da prikaze tako da klik desnim pa open u new tab .
Inverteri, i sam si naveo da im treba minimalno 1250W na ulazu da bi imali 1kW na izlazu.-
Da to proizvodjac navodi zbog efikasnosti invertera a gledao sam testove i sa 1000 vati na ulazu inverter daje 950 na izlazu zbog toga ta preporuka od 1250 vati na ulazu ali nije pod moranjem .
LAF
Pravo sam se raspisao :)
Pravo sam se raspisao :)
Posts: 1237
Joined: 19-07-2011, 14:42
Location: Sarajevo

Re: Generator električne energije

Post by LAF »

Svojevremeno sam vozio drugarov Autounion (pretaca Audija) -dvotaktni motor sa posebnim rezervoarom za ulje, tako da znam da ta opcija radi.-
U tvom projektu mozes ocekivati stepen iskoristenja 50-52%-jedno su gubici pretvaranje mehanicke
energije u elektricnu-tu je stepen iskoristenja oko 2/3 + gubici pretvaranja DC u AC gdje je
definisan stepen iskoristenja od 0,8.-
pOz
Emigrant
Pravo sam se raspisao :)
Pravo sam se raspisao :)
Posts: 1430
Joined: 31-03-2011, 12:04
Location: N i t r a

Re: Generator električne energije

Post by Emigrant »

samo mi reci kako misliš podmazivati veliku i malu pesnicu na radilici ? ( predpostavljam da poznaješ modus operandi dvotaktnog motora ) ležajevi se još i mogu podmazivati spolja , uz neke minimalne prepravke / modifikacije motora ....

drugo ... kako misliš uraditi sinhronizaciju frekvencije sa mrežom , pošto planiraš da se " umrežiš " ....
User avatar
tandrkalo
Pravo uznapredovao :)
Pravo uznapredovao :)
Posts: 336
Joined: 18-01-2013, 00:06
Location: Srbobran
Contact:

Re: Generator električne energije

Post by tandrkalo »

Ja rekoh da se ostavi toga, a on nece..
Podmazivanje bi resio, znam za one aute wartburg, ima ih sa dvotaktnim motorom i plinom, pa je to reseno nekom pumpom dodatnom...

Radim na malim elektranama desetak godina... Problem je to sve..

Po meni, ako vec radis, uzmi neki cetvorotaktni motor, imas onih DMB LA300 ili tako nesto od 7-8 konja...
Nisu skupi...

Uzmes asinhroni motor trofazni 5 kW, nabudzis to na taj LA300, stavi neku elektroniku za dodavanje gasa RC motorom, namontiras ga da radi na 3000 ortaja tacno... kada konstantno radi recimo pola minuta uklopis ga na mrezu i to je to...
Onda elektronikom regulises obrtaje koliko god mozes da das da bi gurao energiju u mrezu...
Nije to mnogo, obrtaj do dva vise je potrebno... A i ne mozes ti pomeriti mreznu frekvenciju sa tim sranjem.
Bilo bi dobro da imas analogni dvosmerni ampermetar da vidis uzima li struju ili daje..
Morao bi biti spojni prekidac sa nekom okidackom spulno za iskljucenje obavezno, kada motor ostane bez gasa ili dodje do kvara da odmah odvojis taj prekidac od mreze...
To nije neka snaga i ne bi trebalo biti problema...

Vodi racuna o smeru faza iz motora prema mrezi, da ne bi dobio kratak spoj ako se faze u mrezi nisu u istom smeru kao i na motoru...

To je to ukratko...

Samo nije to bas isplativo za tako male sisteme...
rayden785
Posts: 8
Joined: 30-06-2019, 08:16

Re: Generator električne energije

Post by rayden785 »

Hvala vam na odgovorima..
samo mi reci kako misliš podmazivati veliku i malu pesnicu na radilici ?
Ne mislim ja podmazivati ništa , nego neka uljna pumpa i injketori to rade.

Image

ovakav sistem podmazivanja je na ovoj mašini kod mene i kao takav ulje se direktno brizga u motor i tu se pomoću klipa , radilice i klipnjače raznosi gdje god je potrebno podmazivanje.

Zbog ovoga se nadam da ne treba raditi nikakve prepravke. Jer našao sam na internetu gdje lik ubrizgaje ulje kroz dovod od goriva a na karburatoru ubacuje plin i zrak i motor radi bez problema.
kako misliš uraditi sinhronizaciju frekvencije sa mrežom , pošto planiraš da se " umrežiš " ....
Zbog toga ova kombinacija motora alternatora i invertera jer motor vrti alternatore i time proizvodi DC struju iz alternatora ide do Grid Tie invertera koji autmatski se sinhronizuje na mrežu sam.
tandrkalo
Ja rekoh da se ostavi toga, a on nece..
Ma neću bre ja sam ti tvrdoglavo čeljade :lol:
Radim na malim elektranama desetak godina... Problem je to sve..
Onda znaš da se sve može uraditi i ako problem iskoči riješiš ga...

Samo nije to bas isplativo za tako male sisteme...
Ovaj projekt radim u svrhu testiranja pa i ako ne postogne ovaj maximum koji očekujem nije problem.

Ali mora se pokrenuti proto tip i staviti u radno stabje.

Ovaj tvoj plan je sasvim ok da ja već nemam dva dvotaktaša koji su besplatni .. Nisu skupi naspram besplatno ja ipak biram besplatno... I totalno je drugačija konfiguracija potrebnih materijala što znači da bi morao čitati novu literaturu a vremenski sam ograničen.
Vodi racuna o smeru faza iz motora prema mrezi, da ne bi dobio kratak spoj ako se faze u mrezi nisu u istom smeru kao i na motoru...
Za moj plan nije potrebno da vodim računa o mnogo stvari jer većna uređaja automatski prati 99% stvari potrebni za siguran rad.

I za kraj evo par slika , projekat polako napreduje.
Bio-reaktor u izgradnji...

Neće da prikaže slike pa evo link gdje možete pogledati slike.

https://imgur.com/a/kMHva8f

P.S. Na kojem sajtu je najbolje upload slike a da prikaže cijelu sliku ?
Post Reply