Skuplajući komponente naiđem na jedan stari RFP50N06 mosfet, ima i "orginalni" hladnjak prema unimjeru i "mojem" mjerenju izgleda OK! Sad me interesuje jel mogu njega da zakačim u ovoj šemi ili su potrebne dalje prepravke?
fotka je mutna ali to je taj, na netu sam našao da je n-MOSFET 50A 60V 131W još ako bude ispravan..
Nije meni što sanjam na Njemačkom nego me brine što ima titl na Kineskom !
Vrijednosti otpornika odredi proporcijom u odnosu na željenu brzinu.
Ukupna vrijednost sva četiri neka bude približno kao otpor potenciometra.
Ovako neće ići, regulacija istina radi, ali se ne može povezati sa ostatkom električne instalacije auta! Problem je standardni prekidač rada ventilatora na instrument tabli. Preko istog se na različita mjesta u termootporniku šalje napon od 12V. Probao sam da napajanje dovedem sa pina 3 ali onda nemam punu snagu ventilatora na položaju "4" kada je ventilator direktno spojen na 12V (bez ikakve regulacije). Sve skupa bi moglo proći ali samo pod uslovom da se blindira položaj 1i 2 na orginalnom prekidaču, da se sa 3 napaja elektronika a da se pored standardnog prekidača na instrument tabli ugradi još jedan koji bi vršio regulaciju kao prema slici gore. (Nema slike)
Nije meni što sanjam na Njemačkom nego me brine što ima titl na Kineskom !
Prvo, šema ti ne valja, umjesto one zenerice postavi običnu diodu a zenericu veži paralelno sa onim kondenzatorima i to inverzno polarisanu.
Drugo rasčupaj žice sa tog prekidača i spoji ga po "novome".....