napokon skužio kako ide ta žica sada je treba namotat
probat ću još jednom a onda ću vratit čovjeku žicu, u međuvrrmenu sam došao do zaključka da su sve bombine od cdi paljenja iste, samo neke imaju fazni pomak pri većim okretajima ali sve u svemu mislim da bi to moglo radit
Dobro si skontao. Ali bobine su samo namotaji. Sto znaci nemaju apsolutno nikakve veze sa time sto pricas...
Sama elektronika cdi je odgovorna za pomeranje i ostale zajebancije. Sto moze biti spakovano u bobinu, a i ne mora...
P{otrazi seme, i samo ce ti sereci. Iskreno ja tu do sada nisam video diodu.
Kod mene na E70 je tu spojen kalem na masu. A dioda se nalazi sa bobinom i ostalom elektronikom u kucistu.
http://postimage.org/image/2y7nl9c3o/" onclick="window.open(this.href);return false; http://postimage.org/image/1fr22d7qc/" onclick="window.open(this.href);return false;
sada bi volio naći shemu od originalne bobine, ali nemože ništa škodit ako je ova jedna dioda višak ili je jednostavno otklonim
dioda sluzi da sprijeci pojavu duple varnice, da se ista nebi pojavila kod punjenja kondenzatora.
u pittanju je klasično tiristorsko paljenje iz 60-tih . vjerovatno tvoja bobina bez diode i elektronika bez diode pa ista tako nabudžena.-
nije bitno kako se gerneriše visoki napon niti kako se vrši okidanje paljenja ( platine, magnetni pikap,
optokapler ili slične sprave) tiristor je taj koji u datom momentu vrši pražnjenje kapaciteta kroz
primarni namotaj bobine i tako stvara varnicu na svječici.--
vidi mene kretena pišem da to nije tiristorska elektronika, a fino gore piše da se za okiadanje koristi SCR.
To sam reko zato što ima jedan čip koji se stavi umejsto platina i kondezatora,a bobina i na namotaj koji daje struju bobini ostaju,i ta elektornika se zove tiristorska a ovo je obični CDI(zapravo obadvoje koristi tiristore ali jebiga seljački jezik)