Vrh lemilice

Ako ste početnik ovo je pravo mjesto za vas. Sva opšta diskusija o elektronici i/ili elektrotehnici se treba odvijati ovdje.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF

Post Reply
android-paranoid
Posts: 10
Joined: 07-05-2012, 15:38
Location: Sarajevo

Vrh lemilice

Post by android-paranoid »

Zdravo svima

ja sam novi-stari clan foruma. Zaboravio sam prvi login pa sam se ponovo rgistrovao. Inace sam programer po zanimanju a elekronika mi je hobi i jos sam pocetnik sto se tice prakse.

Imam pitanje u vezi vrhova lemillice koju sam kupio, a nisam znao gdje da stavim post pa sam se odlucio za pocetnike.

Naime, nedavno sam nabavio BEST 898D rework station + lemilica. Kineska ali sam procitao da su solidne za moje potrebe. Kao sto rekoh pocetnik sam. Problem je u tome sto mislim da sam spalio dva vrha (spalio sam ih definitivno jer ne griju) ali nisam siguran da zasto. U ioba slucaja, nisam mogao kokretno nabaciti tinol na vrh lemilice, kao sto pise u uputstvima za lemljenje ili video tutorialima. Tinol mi bjezi sa vrha lemilice. Naravno, tokom vremena vrh se zaprljao, i poslije ciscenja nije vise grijao. Evo napisacu sta sam i sta nisam radio tokom mog experimenta:

1. NISAM koristio fluks ili paste za lemljenje ili neke kiseline kao sto predlazu, samo ono sto dodje uz tinol zicu koju sam kupio.

2. Cistio sam vrh lemilice SAMO mokrom spuzvicom koja je dosla uz lemilicu.
3. Kad sam lemio sa prvim vrhom, koristio sam fluks samo na ploci ali sam odmah nakog toga cistio vrh
4. Temperaturu lemilice sam kod prvog vrha drzao na 300 stepeni, a kod drugog 280, mada kazu za ove lemilice da i nije toliko precizna temperatura nego da se vrti tu negdje.

Kad sam izbacio fluks skroz, drugi vrh je trajao malo duze.

Moje pitanje je: Sta je moglo da utice na spaljivanje vrha?

Pretpostavljam da sam napisao sve sta sam radio, pa me interesuju savjeti kako da produzim trajanje vrha.


Unaprijed zahvalan
androind-paranoid

P.S.