Kupnja FM odašiljača preko Ebay-a

FM bube, mini predajnici i prijemnici - forum vezan za radio opremu.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax

Post Reply
energyman
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 43
Joined: 11-11-2009, 11:56

Kupnja FM odašiljača preko Ebay-a

Post by energyman »

Vidio sam da su na ebayu jeftini odašiljači reda 25-30 w . Pošto namjeravam kupiti jedan takav, zanima me kakva bi me sr*nj* mogla dočekati, mislim oni koje ja namjeravam kupiti ne izgledaju ko odašiljači, zapravo, mogu im na carini prodati foru da je to samo modulator kojeg ću spojiti na kućnu instalaciju i da ću samo po kuću kačit prijemnike na instalaciju. Ili pak fora da sam to kupio zato što mi treba baš taj i taj tranzistor jer mi ga je jeftinije nabavit tako iz odašiljača nego u slobodnoj prodaji. Pošto sam radioamater, ta foraq bi mogla proči za to da mi treba tranzistor za pojačalo za recimo 144 mhz.

Savjeti? Iskustva?


PS. nemojte govoriti da je ilegalno, ako i uspijem nabaviti da će me kad tad uloviti i sl. --> Svijestan sam toga:D
User avatar
Feko
Stariji član
Stariji član
Posts: 4394
Joined: 23-07-2008, 06:18
Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...

Re: Kupnja FM odašiljača preko Ebay-a

Post by Feko »

nemoj ni pokušavati...sve što ima veze sa frekvencijom mora biti odobreno od hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije. Ako je isti takav uređaj dobio dozvolu za uvoz, onda si na konju...no ako nije onda ga ni ne možeš uvesti tj. možeš pod uvjetom da ti platiš agenciji da ti izda odobrenje. Nisu oni baš toliko naivni. :roll:
Osim toga mora biti priložen račun, a ako ga nema onda budeš dobio poziv da dostaviš račun kojeg oni lako provjere :wink:
User avatar
Smjesko
Stariji član
Stariji član
Posts: 4012
Joined: 26-12-2005, 17:12

Kupnja FM odašiljača preko Ebay-a

Post by Smjesko »