pregrijavanje trofaznog elektromotora pomoc

Ako ste početnik ovo je pravo mjesto za vas. Sva opšta diskusija o elektronici i/ili elektrotehnici se treba odvijati ovdje.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF

Post Reply
danci1993
Posts: 8
Joined: 09-12-2013, 21:54

pregrijavanje trofaznog elektromotora pomoc

Post by danci1993 »

odma da napomenem da sam totalni laik za struju :D
uhvatio sam si vremena napravit jedan projekt u suradnji sa starim, nabavio sam trofazni motor, koji bi mi sluzio sa poliranje felge, napravio sam adapter i zavario na postojecu remenicu, e sad sve je super sve radi ali nakon nekih 10 min rada se pregrije... sta napravit po tom pitanju??? da nije mozda motor preslab za takav zahvat??
rade koncar tip: 3AZPS155-8/4
380V
2.8/2.8A
cos 0.56/0.76
okretaji 700/1410

trebali jos koji podatak ?!
User avatar
78L05
Pravo sam se raspisao :)
Pravo sam se raspisao :)
Posts: 1402
Joined: 28-05-2009, 13:22
Location: Hrvatska

Re: pregrijavanje trofaznog elektromotora pomoc

Post by 78L05 »

Treba podatak kako je izveden prijenos, kakav 'adapter'?
Mozes i slikati... Motor se grije kod preopterecenja, pitanje je kakvo je opterecenje i kod rada i kod praznog hoda. Mozes pokusati mjeriti struju od pocetka pa tijekom rada i onda prati sto se s njom dogada. Ako previse ide gore onda smanji opterecenje.
Ne vjeruj u čuda - računaj na njih!
Amir_H
Pravo uznapredovao :)
Pravo uznapredovao :)
Posts: 487
Joined: 23-02-2010, 08:12
Location: Zenica, BiH

Re: pregrijavanje trofaznog elektromotora pomoc

Post by Amir_H »

Skoro da je nemoguće ovako preko poruka ustanoviti zašto se motor pregrijava dok se ne bi vidjelo "u živo" jer ima "stotinu" razlog zbog čega se može motor pregrijavati: možda nije spojen dobro na struju, možda napon mreže nije OK, možda nije u suosnosti sa gonjenom mašinaom (nije centriran), možda je motor neispravan itd itd ...............
danci1993
Posts: 8
Joined: 09-12-2013, 21:54

Re: pregrijavanje trofaznog elektromotora pomoc