Vodena pumba -->Mali Generator ?

Ako ste početnik ovo je pravo mjesto za vas. Sva opšta diskusija o elektronici i/ili elektrotehnici se treba odvijati ovdje.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF

Post Reply
User avatar
m11d0
Posts: 18
Joined: 10-08-2011, 14:52
Location: Sarajevo

Vodena pumba -->Mali Generator ?

Post by m11d0 »

Pozz ljudi ev imam jedno [ili par] pitanja :S
Ovako. Posto sam pocetnik sto se tice elektronike [al nisam mulac :oops: ] razumijem se u osnovne stvari, ali ev ako moze mala pomoc.

Zelim ono najvise iz zezancije ali et moze i zatrebati napraviti mali generator struje, ne nesto jako otprilike oko 100W.

1. Imam vodenu pumpu [od valjka cini mi se] ne pise na njoj nista od informacija ali ev opisat cu vam je ovako valjda ce vam pomoci da vi mozete meni pomoci.
Otprilike je duga 20 cm,teska oko 0.5KG.Spajao sam na nju nekoliko dioda,takodjer sijalicu iz auta i kada rukom/prstima zavrtim rotor one se upale,[to valjda znaci da ima snage :oops: ]

E sada moje pitanje je jel moguce od nje izvesti generator do 100W ~ struje.imam neki akumulator gdje bi tu struju skladistio,Nabavit cu/napraviti/kupiti invertor za ~ struju.
Imam neke ideje,seme oko toga sta bi je pokretalo, samo jel moguca ova moja zamisao ili se moram jos malo potruditi pa nabaviti jaci istosmjerni motor ili pak rasturati izmjenicni i praviti istosmjerni.
znaci meni samo treba da moze pokrenut jednu sijalicu i nista vise ;)
Plss pomozite
User avatar
Programer15
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 44
Joined: 05-05-2011, 12:18

Re: Vodena pumba -->Mali Generator ?

Post by Programer15 »

e sad i ja sam radio ali sam radio sa motorom za izbacivanje vode iz vesmasine u njemu nije bio stalni magnet pa tako da bi radio u generatorskom rezimu morao zavrtjeti 1500+ rpm e sad ja sam naso jedan rotor sa stalnim magnetima i ubacio ga u ovaj motor tako da sada sa okretajem prsta palim led kada ga malo okrenem dobijam 3V a kada ga malo brze zavrtim dobijam cak i do 15V!!!