Problem sa Kenwood Krc-152L

Diskusija o popravkama raznih elektronskih aparata. Njihove sheme, dorade i slično.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF

Post Reply
Coaaax
Posts: 3
Joined: 17-03-2012, 17:42
Location: Banja Luka

Problem sa Kenwood Krc-152L

Post by Coaaax »

Kao prvo,pozdrav svim članovima foruma!
Ja sam Aco,za sebe smatram da sam početnik sa nekim noob nivoom znanja što se elektronike tiče, studiram elektrotehniku (prva godina),te zelim da se uputim u ovo "popravljanje za oko kuće" :)
Dugo vremena se bavim sa servisom računara i mobilnih telefona,ali uglavnom lakšim popravkama.
Naime,kod starog u autu imam gore pomenuti kasetaš... i iako znam da se za 50 km nadje polovan kakav hoćeš,želim i ovaj da iskoristim,jer ima 4 x 30W,za to auto i više nego dovoljno.

Naime,ima 2 problema.
Prvi je neka konstantna smetnja,liči najviše na distorziju,samo se javlja i kada je uređaj smanjen da se jedva čuje koja je pjesma,a i kada se pojača više. Smetnje su iste i na FM-u i kada je kaseta ubačena.
Drugi problem je,kada stavim modulator u upaljač,baš je loš kvalitet zvuka,čak sam i Ant izvod sa modulatora spajao direkt na antenu radija,i isto stalno.

Provjerio sam kondenzator na izlazu,cini se dobar,premda na multimetru nemam mogućnost da mjerim kapacitet.

Nadam se da me možete uputiti šta da radim sa njim,te ako ima neki turtorijal nekih osnova popravljanja radio-cd-amp uredjaja,da pocnem da se malo "edukujem" :)

Hvala svima,trudiću se da budem redovan gost na forumu.
Coaaax
Posts: 3
Joined: 17-03-2012, 17:42
Location: Banja Luka

Re: Problem sa Kenwood Krc-152L

Post by Coaaax »

Cosa
Napredujem
Napredujem
Posts: 177
Joined: 09-08-2009, 10:55
Location: Hrvatska

Re: Problem sa Kenwood Krc-152L

Post by Cosa »

Zahvaljujući velikom trudu člana ovoga foruma - Dariola, skenirana je super knjiga što se tiče popravke audio tehnike. Riječ je o knjizi "ESCO-Popravak audio tehnike".

Evo novi link, jer onaj na megupload ne radi iz dobro poznatih razloga: