ISO9141-2 (KL) Interfejs

Rasprava o el. shemama, pitanja i diskusije. Ako ti treba neka shema, ovdje pitaj.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax

Post Reply
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

ISO9141-2 (KL) Interfejs

Post by pedja089 »

Zanima me jeli je neko radio neku verziju KL interfejsa.
Nasao sam gomilu stvari po netu, ali ne znam koliko je to sigurno. I trebalo bi da taj interfejs bude kompatibilan sa carsoft-om.
User avatar
elektor
Pravi forumaš
Pravi forumaš
Posts: 1588
Joined: 14-10-2008, 20:40
Location: Hrvatska, Rijeka

Re: ISO9141-2 (KL) Interfejs

Post by elektor »

Ja sam izradio interface s ove stranice: http://www.kdijagnostika.hr/podaci_samo ... fejsa.html.
Upravo ga ove dane mislim bacit u gotove projekte (iz ostatka teksta se vidi zašto već nije tamo).
Sam interface mi nije bio posebno potreban, nego sam nabaso na shemu vidim jednostavna je, jeftina, pa što ne bih probao. Inače na netu ima dosta shema (čini mi se i kvalitetnijih).
Interface je isproban s VAG-COM (tj. VCDS Lite, ali to je praktički isti program što se tiće KL-a) po uputama na stranici. Program bez problema nađe interface.
Pošto posjedujem (stari) Renaulta ovaj mi program nije odgovarao te sam skinuo Renault DDT2000 program koji je kako mu i ime kaže namjenjen diagnostici Renault vozila . Tu mi se javio problem što program ne prepoznaje interface (barem ga nema u odgovarajućoj tablici). http://yfrog.com/4476514752p
Ali mislim da je glavni razlog ovo što bi trebalo pisati u poljima "Product ID". Zaključio sam (možda krivo) da program radi samo s komercijalnim interfaceima koji imaju svoj serijski broj.
Jučer sam poslao mail u vezi toga autoru stranice, ali odgovor još nisam dobio. Dok sam interface ne isprobam na autu ne želim ga bacati u gotove projekte (pa makar ga morao isprobati na drugoj marki auta).
Vjerujem da je interface ispravan pošto je prost i VAG-COM ga je pronašao samo je pitanje sa koliko će programa takvi diy interfacei htjeti raditi.
Možda je najbolje da probaš izraditi pa vidiš. Na stranici čiji sam link dao ima još dosta korisnih informacija što se tiče programa i samog načina rada KL-a. Također sumljam da bi tvrtka koja se bavi prodajom dijagnostike stavila na stranice neispravnu shemu. Ako ti se svidi neka druga shema samo pogledaj komentare na nju (ima dosta toga na auto- forumima). Mislim da su šanse da se nešto spali na autu ako se odabere kolko tolko provjerena shema minimalne.
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: ISO9141-2 (KL) Interfejs

Post by pedja089 »

Evo bas gledam taj link, Stojke mi ga poslao.
Bas zato mi se i svidja, sto je jednostavna, i trebala bi da radi.
Nasao sam gomilu slicnih, negde je cak i L linija izbacena, negde vezana na txd preko tranzistora, pa nisam znao sta je pravo...
U svakom slucaju probacu to,pa kad budem isao u sm, javim rezulatate.
Mada nemam pojma kad ce to biti.
Ako ko ima neki interfejs da 100% radi sa carsoft neka postavi.
Inace radi se o autu BMW E36 320
sashko
Pravo uznapredovao :)
Pravo uznapredovao :)
Posts: 370
Joined: 29-03-2010, 13:56
Location: GRAD EXITA

Re: ISO9141-2 (KL) Interfejs

Post by sashko »

evp ovde imas semu u pdefu drugi post po redu

http://www.daciaclub.ro/Interfata-OBD-p ... 6-s30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: ISO9141-2 (KL) Interfejs

Post by pedja089 »

Seme su slicne, samo razlika u nacinu detektovanja. Koliko vidim princip rada je isti...
User avatar
elektor
Pravi forumaš
Pravi forumaš
Posts: 1588
Joined: 14-10-2008, 20:40
Location: Hrvatska, Rijeka

Re: ISO9141-2 (KL) Interfejs

Post by elektor »

Program bi morao raditi s tim interfaceom osim ako se ne jave problemi kao kod mene i DDT2000.
Neznam kakav BMW ima konektor (klasični OBD 2 ili neki posebni), ali ako ima klasični a ne želiš se u auto spajati samim žicama (po meni nije preporučljivo) savjetujem ti naručivanje konektora preko ebaya.
Ja sam ga tako nabavio za 5 dolara, a ovi na stranici traže 100kn (oko 20 dolara). :roll:
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7871
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: ISO9141-2 (KL) Interfejs

Post by pedja089 »

A sta n bmw-u nije drugacije :roll:
Ovaj konektor je u pitanju
http://pinoutsguide.com/connectors/car_obd_20p.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
na stranici je 20, a na e buy 10-15, tako da na isto mi dodje...
Mislim da u ovo ulaze banane za napajanje. Pa cu njih staviti ako bude odgovaralo.
User avatar
elektor
Pravi forumaš
Pravi forumaš
Posts: 1588
Joined: 14-10-2008, 20:40
Location: Hrvatska, Rijeka

Re: ISO9141-2 (KL) Interfejs

Post by elektor »

Ah..ne čudi me da imaju neki svoj lijevi konektor :roll:
Jučer sam dobio odgovor na mail koji sam poslao autoru stranice.
Na internetu se može naći više verzija i u nekim je
preskočena detekcija interfejsa (vjerojatno djelo nekog hakera) pa rade sa
običnim KL-om.
Možete probati i neki od OBDII programa za KL interfejse. Na stranici
http://www.obd-2.com/" onclick="window.open(this.href);return false; nekada se mogao skinuti jedan takav pa provjerite. Ako
je auto OBDII kompatibilan trebalo bi raditi...
Znači da bi se trebao moći naći program koji radi sa samogradnjom, tako da će se sigurno moći naći neka verzija carsofta ako slučajno budeš imao problem kao i ja.
Ovi OBDII programi bi mogli i tebi biti od koristi. Ne ovise o marki vozila.
http://www.kdijagnostika.hr/podaci_koja ... obdii.html eto malo teksta i o tome.
Post Reply