Šema za dvosmjernu radio vezu, jako potrebna

Rasprava o el. shemama, pitanja i diskusije. Ako ti treba neka shema, ovdje pitaj.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax

Post Reply
mickeypgcg
Posts: 2
Joined: 23-11-2012, 21:48

Šema za dvosmjernu radio vezu, jako potrebna

Post by mickeypgcg »

Cao dobri ljudi, prvo da pohvalim sajt, ne bih izlazio odavde, a sad, potrabna mi je sema za dvosmjernu radio vezu, nalik talk walk sistemu, takodje bezican i po mogucnosti radijusa od 100 do 300 km...

hvala unaprijed
User avatar
dodo sb
Napredujem
Napredujem
Posts: 153
Joined: 23-11-2010, 18:20

Re: Šema za dvosmjernu radio vezu, jako potrebna

Post by dodo sb »

Pozdrav , bome jako složeno moram priznat jer sam radioamater pa znam , ovakvu vezu nemožeš ostvarit bez da svaki uređaj ima po najmanje 40-50W i to ako frekvencija nije višlja od 150MHz , e sad javlja se opet problem.Da bi radio na 145MHz treba ti radioamaterska dozvola za rad , nakraju najbolje ti je da ti i onaj ko s tobom priča imate svako po CB stanicu (27MHz) jer za nju netreba dozvola , i morate i jedan i drugi imat pojačala reda 40-50W i dobre antene , a nakraju kolko to sve košta? paa moram reći jako puno , a pravit nemoj ni zamišljat najbolje
mickeypgcg
Posts: 2
Joined: 23-11-2012, 21:48

Re: Šema za dvosmjernu radio vezu, jako potrebna

Post by mickeypgcg »

Sad si me bas ohrabrio... :roll: to mi je jako potrebno, u jednom trenutku mozda nece biti ni pitanje koliko kosta...
User avatar
dodo sb
Napredujem
Napredujem
Posts: 153
Joined: 23-11-2010, 18:20

Re: Šema za dvosmjernu radio vezu, jako potrebna

Post by dodo sb »

ili da obojica imate radioamaterski ispit položen , pa dosta je P kategorije i da imate po stanicu za 2m (145MHz) oko 5-10W pa da se čujete preko repetitora , ali nije ni to baš jeftino
User avatar
dodo sb
Napredujem
Napredujem
Posts: 153
Joined: 23-11-2010, 18:20

Re: Šema za dvosmjernu radio vezu, jako potrebna

Post by dodo sb »