SEP25
Nagradna igra - AVR razvojna ploča - dobitnik
Konačno je došao i taj dan, 25-9-2009, kada je izvučen dobitnik AVR nagradne igre.
Sponzor ove nagradne igre je bio Protostack sa njihovom super razvojnom pločom sa ATmega168 mikrokontrolerom. Zajedno sa AVR programatorom ova ploča je sve što je početniku potrebno da nauči raditi sa AVR kontrolerima. Pored toga, ako se nekom sviđa Arduino, može vrlo lako isprogramirati mikrokontroler sa Arduino bootloaderom i koristiti je kao Arduino razvojnu ploču.
Dobitnik ove nagradne igre je amel_dizdarevic@..., pa Amele, pošalji svoje osobne podatke (ime i adresu) da te podatke proslijedimo u Protostack koji će ti isporučiti nagradu!
Nagradno pitanje je glasilo:
Koliko FLASH programske i RAM memorije imaju mikrokontroleri ATmega8 i ATmega168, i koja je razlika (navesti) između verzija sa slovom L i bez u oznaci mikrokontrolera?
Njegov odgovor je bio:
ATmega8
FLASH: 8K
RAM: 1K
ATmega168
FLASH: 16K
RAM: 1K
"L" verzije: Mogu raditi pri nižem naponu napajanja (2,7V - 5,5V) i na manjoj brzini: do 8 MHz, dok verzije bez "L" rade pri većem napajanju (4,5V - 5,5V) i većoj mogućoj brzini (do 16 MHz).
Svi učesnici osim njih troje su poslali tačne odgovore, što znači da ima i onih kojim je bilo mrsko da zavire u datasheet pomenutih mikrokontrolera. Nadamo se da će se Amel javiti kada primi nagradu i uspije isprogramirati svoj Atmel.
Nagrada:
sličan sadržaj
- Nagradna igra - AVR razvojna ploča (18-09-2009) [@Novosti]
- AVR programer 2 (15-02-2006) [@El.sheme/Mikrokontroleri]
- Kviz igra (23-02-2004) [@El.sheme/Sve ostalo]
- AtMega8 ploča (05-01-2007) [@El.sheme/Mikrokontroleri]
- Hackvision retro igrica na AVR-u (25-10-2010) [@Novosti]
- Zvuk/svjetlo efekti za igračke (23-02-2004) [@El.sheme/Sve ostalo]
- PIC16F877A razvojna pločica (21-01-2009) [@Novosti]
- AVR programer v1 (06-02-2006) [@El.sheme/Mikrokontroleri]
- LED blinker za igračke (20-02-2004) [@El.sheme/Optika]
- Beskorisna, zanimljiva igračka (31-12-2009) [@Novosti]
dodaj komentar
Ulogiraj se!
To možeš uraditi na forumu: Login stranica. Kada se ulogiraš, vrati se na ovu stranicu i uradi refresh.